پناهی، حسین؛ بهبودی، داوود؛ ذوالقدر، حمید؛ ذوالقدر، علی. (1394). «بررسی تأثیر کیفیت خدمات بر رضایت گردشگران مورد شناسی: گنبد سلطانیه»، فصلنامه جغرافیا و آمایش شهری- منطقهای، دوره 5، شماره 15: 116-101.
جعفری، وحیده؛ نجار زاده، محمد؛ کیانی فیضآبادی، زهره. (1396). «بررسی عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری (مورد مطالعه؛: شهرستان سوادکوه)»، برنامهریزی و توسعه گردشگری، دوره 6، َ شماره 20:93-75.
حسین چاری، مسعود؛ سماوری، سیدعبدالوهاب؛ محمدی، مژگان. (1389). «بررسی شاخصهای روانسنجی پرسشنامه خودکارآمدی معلم»، مطالعات آموزش و یادگیری (علوم اجتماعی و انسانی دانشگاه شیراز)، 2(2): 85-106.
رهبریپور، کسری؛ سالک، رقیه؛ پژوهان، موسی؛ قاسمزاده، بهنام. (1397). «بررسی کیفیت خدمات موزهها از نگاه گردشگران و تأثیر آن بر رضایت و تمایلات رفتاری آنان، مورد مطالعاتی: موزههای مشروطه و قاجار تبریز، معماری و شهرسازی آرمان شهر، دوره 11، شماره 23: 52-41.
طباطبایی نسب، سید محمد و ضرابخانه، فرزانه. (1394). «تبیین مدل ارزش ویژه برند مقصد در صنعت گردشگری (مطالعه موردی، شهر اصفهان)»، مطالعات و پژوهشهای شهری و منطقهای، دوره 6، شماره 24: 216-193.
فیض، داوود؛ طاهریان، حسین؛ زارعی، عظیم. (1390). «کیفیت خدمات و رضایت مشتریان در صنعت هتلداری (مورد مطالعه: هتلهای شهر مشهد)»، کاوشهای مدیریت بازرگانی، دوره 3 شماره 6: 149-123.
کروبی، مهدی؛ بهاری، جعفر؛ محمدی، سمیرا؛ بذله، مرجان؛ بهاری، شهلا. (1397). «تأثیر کیفیت خدمات بر اعتماد مشتری در صنعت هتلداری (مطالعه موردی: هتل پنج ستاره نارنجستان نور)»، جغرافیا و روابط انسانی، دوره 1، شماره 1: 97-80.
کوزهچیان، هاشم؛ خطیبزاده، مهدی؛ هنرور، افشار. (1390). «نقش ابعاد کیفیت خدمات گردشگری در رضایتمندی گردشگران ورزشی»، پژوهشهای مدیریت ورزشی و علوم حرکتی. دوره 1، شماره 2: 32-19.
مؤمنی، منصور و فعال قیومی، علی. (1387). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران: کتاب نو.
Balinado, J. R., Prasetyo, Y. T., Young, M. N., Persada, S. F., Miraja, B. A., and Perwira Redi, A. A. N. (2021). The Effect of Service Quality on Customer Satisfaction in an Automotive After-Sales Service. Journal of Open Innovation: Technology, Market, and Complexity, 7(2), 116.
Carlos, A. M., and Neal, L. (2006). The micro‐foundations of the early London capital market: Bank of England shareholders during and after the South Sea Bubble, 1720–25 1. The Economic History Review, 59(3), 498-538.
Dey, T., Saha, T., Salam, M. A., and Roy, S. K. (2019). Relationship between service quality and user satisfaction: an analysis of Ride-Sharing Services in Bangladesh based on SERVQUAL dimensions. Journal of Noakhali Science and Technology University, 3(1-2), 36-46.
Fornell, C. (1992). A national customer satisfaction barometer: The Swedish experience. Journal of marketing, 56(1), 6-21.
Lin, M., Wu, X., and Ling, Q. (2017). Assessing the effectiveness of empowerment on service quality: A multi-level study of Chinese tourism firms. Tourism Management, 61, 411-425.
Long, N. T., and Nguyen, T. L. (2018). Sustainable development of rural tourism in an Giang Province, Vietnam. Sustainability, Vol. 10 No. 4, pp. 953-973.
Masrurul, M. M. (2019). Impact of service quality on customer satisfaction in Bangladesh tourism industry: an empirical study. Advances In Management, Vol, 12, 1.
Su, L., Swanson, S. R., and Chen, X. (2016). The effects of perceived service quality on repurchase intentions and subjective well-being of Chinese tourists: The mediating role of relationship quality. Tourism Management, 52, 82-95.
Sunarsi, D., and Baharuddin, A. (2019). The Effect of Service Quality and Price Accuracy on Consumer Confidence and Implications for Sales Increase. PINISI Discretion Review, 3(2), 101-110.
Sutono, A. (2019). Supply chain management: implementation issues and research opportunities in tourism industry. Uncertain Supply Chain Management, vol. 7 No. 3, pp. 427-438.
Tuncer, İ., Unusan, C., and Cobanoglu, C. (2021). Service quality, perceived value and customer satisfaction on behavioral intention in restaurants: An integrated structural model. Journal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism, 22(4), 447-475.
Palusuk, N., Koles, B., and Hasan, R. (2019). ‘All you need is brand love’: a critical review and comprehensive conceptual framework for brand love. Journal of Marketing Management, 35(1-2), 97-129.
Park, E., Choi, B. K., and Lee, T. J. (2019). The role and dimensions of authenticity in heritage tourism. Tourism Management, 74, 99-109.
Ramanathan, U., Win, S. and Wien, A. (2018), "A SERVQUAL approach to identifying the influences of service quality on leasing market segment in the German financial sector", Benchmarking: An International Journal, Vol. 25 No. 6, pp. 1935-1955.
Radder, L., and Han, X. (2013). Perceived quality, visitor satisfaction and conative loyalty in South African heritage museums. International Business & Economics Research Journal (IBER), 12(10), 1261-1272.
Ryu, J. S., Decosta, J. P. L. E., and Andéhn, M. (2016). From branded exports to traveler imports: Building destination image on the factory floor in South Korea. Tourism Management, 52, 298-309.
Walewangko, C. D., Pangemanan, S. S., and Pandowo, M. H. (2021). The Influence of Product Quality and Service Quality on Customer Satisfaction at Jb Vape Store. Jurnal EMBA: Jurnal Riset Ekonomi, Manajemen, Bisnis dan Akuntansi, 9(2).
Wang, C., and Teo, T. S. (2020). Online service quality and perceived value in mobile government success: An empirical study of mobile police in China. International Journal of Information Management, 52, 102076.
Zabkar, V., Brenčič, M. M., and Dmitrović, T. (2010). Modelling perceived quality, visitor satisfaction and behavioural intentions at the destination level. Tourism management, 31(4), 537-546.